Lilla Myzan, ツ -heidiwinberg.

Alla inlägg under augusti 2012

Av Heidi - 25 augusti 2012 18:26

heheheheh asså sorry för att jag inte har skrivit på typ.... 2 månader elr vad de är xd


Men ja.. vad ska jag skriva...

Um, nu har ju skolan börjat iaf och jag har börjat 8:an,

skönt att ha rutiner igen o simnigen har osså startat nu..

haha sen är det väll inget mer...

Jo, jag har joggat 5 km idag *feeeeeel Prouud!* :')


Jag tror inte att blggen är intressant att läsa nu.. ^^


Men ngra bilder från Öland knsk gör inlägget intressantare ;)

(ej redigerade)

 


 

Cånny som faktiskt blev champion i utstälning idag! (:

 

  HAHAHAHA!! Pekka xP

Bara lite synd att det kom vatten på lisen eller ngt..

 

 

Min skugga :')


 

Gillar denna bilden as mkt <:

 

 

Jag :D

Bara denna är redigerad.


 

Ganska nice iaf tycker jag ^^


 

Haha, när Pekka simmar xd


Cånny & Ebba (:

 

 

Stenar xd

 

Min skugga igen <:


   

Lille Pekka slår i vattnet när han ska simma  O.o

 

 

-Kommentera gärna (:

 

 

-heidi




Presentation


Jag tillbringar massvis med tid i varma & fuktiga simhallar, har lite svårt för det där med att vara tyst & normal. Pratar gör jag nästan på tok för mycket, men det kan ju alltid vara för mycket klor och vatten. Jag är lite av det FotoFreak också. EnJoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Prata med Datorn

Besöksstatistik

Kategorier

RSS

Lilla My


Ovido - Quiz & Flashcards