Lilla Myzan, ツ -heidiwinberg.

Direktlänk till inlägg 25 juni 2012

Be proud of yourself and do not worry about what others think.

Av Heidi - 25 juni 2012 22:47

Var stolt över den du är. Ingen annan kan sänka dej för det. Var  inte rädd för vad andra ska säga.Det är vad dom tycker och dom får tycka det, samma sak som att du får tycka vad du vill. Tro mej. Lev till max. Du lever trots bara en gång. Gillar du att sjunga & dansa? Va inte rädd för att gå upp på en scen & ge gärnet av vad du älskar. Om andra tycker inte som du - Att du är bra. - Så låt dom tycka det. Gillar DU det så får dom, på ren svenska, tycka vafan dom vill. Ursäkta mitt ordval, men så är det. Jag har aldrig direkt varit rädd för att misslyckas & jag är inte det nu heller.... vad jag vet iallafall. Jag har alltid älskat att dansa men spec sjunga. Jag ställer upp på avslutningar ofta osv, men jag har alltid velat att det ska bli större. Jga vill höras & synas. Senare så började jag tveka om vad jag skulle välja om en annan sak, men jag vet att jag kan klara det. Om jag inte är snabb, så spelar det inte någon roll. Jag gör det för jag tycker det är kul & vill nå toppen.


 

- Vad är din dröm? Min dröm är att få bli artist eller simmare till 100%.

- Vad är verkligen din dröm? Tänk på saken och lev upp till det. Inget är omöjligt, bara om man tror på det.



 

 

-heidi

  

 

 

I'm just Young, Wild & Free.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Heidi - 9 november 2012 10:46

hejhejhejhej!! Jag har skaffat en ny blogg som ä bättre och jag hoppas jag kan hålla mej bra uppdaterad på! http://heidislillakrypin.blogspot.se/ ...

Av Heidi - 25 augusti 2012 18:26

heheheheh asså sorry för att jag inte har skrivit på typ.... 2 månader elr vad de är xd   Men ja.. vad ska jag skriva... Um, nu har ju skolan börjat iaf och jag har börjat 8:an, skönt att ha rutiner igen o simnigen har osså startat nu.. ha...

Av Heidi - 6 juli 2012 20:53


Wihoo, i natt så kommer mamma och pappa hem. Dom har varit på hundläger i Sala. Kul att va ensam hemma, för sen kommer dom bara tjata om att jag ska städa mitt rum, men jag har ju saknat dom, så at det ska bli skönt när dom kommer hem osså, för d...

Av Heidi - 28 juni 2012 04:30

Nu är klockan typ halv fem men iallafall. Jag har ny redigerade bilder och vissa har citat osså. (: *Stolt typ* Btw, läs mitt inlägg jag gjorde hos Saga. ;)   -heidi     Bilderna:     Har nog redan laddat upp, men sak samma. (:  ...

Av Heidi - 28 juni 2012 02:19


Redigerat en ny bild för det första. Sen tycker jag att den säger en hel del för så lite ord. Därför så blir det inget långt inlägg, utan bara; Tänk igenom det som står på bilden.   -heidi     ...

Presentation


Jag tillbringar massvis med tid i varma & fuktiga simhallar, har lite svårt för det där med att vara tyst & normal. Pratar gör jag nästan på tok för mycket, men det kan ju alltid vara för mycket klor och vatten. Jag är lite av det FotoFreak också. EnJoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Prata med Datorn

Besöksstatistik

Kategorier

RSS

Lilla My


Ovido - Quiz & Flashcards