Lilla Myzan, ツ -heidiwinberg.

Alla inlägg under maj 2012

Av Heidi - 17 maj 2012 23:43

Jaa, idag har jag inte gjort så mycket utom att jag tränade 9.30-11.00 Det är ju Kristihimmelfärdsdagen så att vi hade träning på morgonen istället. Men sen så åkte jag, Jacob och Viggo hem. Jag och Jacob åkte inlines i regnet och Viggo cyklade. Sen när Jacob åkte så sa Viggo när i nästen va hemma: Jag har glömt mina vantar. Så fick han cykla och hämta dom för jag skulle inte åka hela vägen tillbaka för det. -.-


Men jag har inte alls gjort mycket som sagt.

Jag har suttit och redigerat bilder och lyssnat på musik en hel del iallafall.


Imorgon så är det träning samma tid sen vad jag ska göra under dagen vet jag inte. Jag ska iallafall ringa till min kompis som är sjuk och vi skulle åka till Väla kanske i helgen, men men. Vi får se.


Byye, (:


-heidi

Av Heidi - 12 maj 2012 22:10

Jaaa, asså jag fick den korkade idén att jag skulle börja åka inlines igår, och mamma hr ett par som hon aldrig använder, så jag fråga om jag fick använda dom, och JAA!!

Jag och min kompis Fanny har åkt typ 2 timmar idag :D

Jätte kul och typ bra fakta, neimen det är faktiskt kul (:

Men det första jag tänkte på när jag ställde mej på dom igår var: Detta var inte min bästa idé.

Nästa tanke: Jaha, Jacob kunde dansa på dom ch jag kan knappt stå. HAHAHA! cX

Jaja, nu åker jag på dom till träningen :D


Sen för övrigt över dagen så har jag tränat 10.00-12.00 idag och varit med Fanny och så ska vi sova här (:

Sen är det väl inget anat kul att berätta. Inte för ni kommer ha mkt nytta i framtiden av att veta det om inlinsen cX


-heidi

Presentation


Jag tillbringar massvis med tid i varma & fuktiga simhallar, har lite svårt för det där med att vara tyst & normal. Pratar gör jag nästan på tok för mycket, men det kan ju alltid vara för mycket klor och vatten. Jag är lite av det FotoFreak också. EnJoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Prata med Datorn

Besöksstatistik

Kategorier

RSS

Lilla My


Ovido - Quiz & Flashcards