Lilla Myzan, ツ -heidiwinberg.

Alla inlägg under juni 2012

Av Heidi - 28 juni 2012 04:30

Nu är klockan typ halv fem men iallafall. Jag har ny redigerade bilder och vissa har citat osså. (: *Stolt typ*

Btw, läs mitt inlägg jag gjorde hos Saga. ;)

 

-heidi



Bilderna:

 

 

Har nog redan laddat upp, men sak samma. (:

 

           

 

 

Kommentera gärna vad ni tyckte om dom, och kanske vilken som va favoriten. ;)


Av Heidi - 28 juni 2012 02:19

Redigerat en ny bild för det första. Sen tycker jag att den säger en hel del för så lite ord.

Därför så blir det inget långt inlägg, utan bara; Tänk igenom det som står på bilden.


-heidi


 

Av Heidi - 28 juni 2012 00:29

Hej hej:D Jag heter Saga och jag har fått äran att blogga här;) Hehe.. Ni kanske inte visste det, men ni läser faktiskt världens finaste persons blogg just nu. Lite häftigt måste det väl vara?;P Men allvarligt , Heidi är en otroligt fin person, helt galet underbar helt enkelt. Och man kan nog inte ha en bättre vän faktiskt.. 


Hon är jättebra på att simma, flera gånger bättre än vad hon själv tycker att hon är och jag trodde nog egentligen inte att man kunde hitta någon som hade lika bra torr humor som mig. Men tydligen så är allt möjligt;) Har jag sagt att hon tar superfina bilder också? Fast det har ni nog redan märkt(: Hon är i alla fall otroligt bra på att skriva noveller och på att få folk att förstå hur mycket hon älskar dom.


 Heidi, det är dig jag vänder mig till först, du förstår mig så bra och du får mig alltid att le, eller skratta för den delen. Jag älskar dig så otroligt mycket och ett liv utan dig finns det inte ord för.  

Nu fick ni en liten bild från mig också;)



Av Heidi - 27 juni 2012 21:13

Jag såg en skräkfilm igår och den va inte så läskig när man såg den, men när man ska sova så blir jag as rädd. Under natten igår så kunde jag inte sova, jag inbillade mej saker, va skit rädd. Jag vet verkligen inte vad jag ska göra. Asså jag lär inte sova på ett tag, men nu så ska jag försöka glömma den.


-heidi

 

 

 

I'm strong enough.

Av Heidi - 25 juni 2012 23:43

Nä, nu får det vara slut på detta skitvädret!

Nu får det väll ändå bli sommar!!

 

 

 

 

-heidi

Av Heidi - 25 juni 2012 23:08

Y:ou

O:nly

L:ive

O:nce

 

Jag har bestämt mej. Från & med nu så tänker jag leva mitt liv full ut, till 100%.

Jag tänker ta alla chanser jag får till olika saker jag vill. (med få undantag)

Trots allt så lever du en gång & har en chans att verkligen visa vad du vill & vad du går för. Om någon säger till mej att jag ska gör något, men jag vill inte så gör jag det som känns bäst för mej. Bara för att någon tycker att jag är modigare för att jag gör något, så betyder det inte att jag måste. Känner jag att det är bäst att låta bli så gör jag det, även om vissa säger: du får.... om du gör det" så kvittar det. Det är ändån inte mod för mej, för mod kan vara mycket. Att man vågar göra något som inte alla vågar är mod, men inte på samma sätt som jag ser det.

 

Mod, som jag anser det, är när man vågar stå för den man är. Att man vågar ställa upp för sina vänner och stå för sina misstag. Att man kan våga gå sin egen vä utan att bry sej om vad andra vill eller tycker. Våga stå emot "det coola". Våga vara sej själv och ställa upp för alla, även om det inte är din bästvän. Våga tycka vad man vill och visa det också. Att våga att misslyckas & stå för det. Att vara glad & lessen, stolt & besviken. Våga säga ifrån. Att man faktiskt vågar visa vem man är och inte någon annan, för egentligen så varför vara någon annan & inte vara sej själv. Alla andra är redan upptagna. Dom finns redan.

Vågar vara stolt över sej. Det är bara synd att det inte fler som vågar stå för vilka dom är.


Tro på din dröm. Låt aldrig någon sänka dej bara för att du vågar vara den du vill & är. Det är aldrig omöjligt att det sker. Det kommer göra det så länge du tror på det. Då är det aldrig omöjligt. Jag lovar.

 

 

-heidi

 

 

Dream Big, Believe in it & be Proud.

 

Av Heidi - 25 juni 2012 22:47

Var stolt över den du är. Ingen annan kan sänka dej för det. Var  inte rädd för vad andra ska säga.Det är vad dom tycker och dom får tycka det, samma sak som att du får tycka vad du vill. Tro mej. Lev till max. Du lever trots bara en gång. Gillar du att sjunga & dansa? Va inte rädd för att gå upp på en scen & ge gärnet av vad du älskar. Om andra tycker inte som du - Att du är bra. - Så låt dom tycka det. Gillar DU det så får dom, på ren svenska, tycka vafan dom vill. Ursäkta mitt ordval, men så är det. Jag har aldrig direkt varit rädd för att misslyckas & jag är inte det nu heller.... vad jag vet iallafall. Jag har alltid älskat att dansa men spec sjunga. Jag ställer upp på avslutningar ofta osv, men jag har alltid velat att det ska bli större. Jga vill höras & synas. Senare så började jag tveka om vad jag skulle välja om en annan sak, men jag vet att jag kan klara det. Om jag inte är snabb, så spelar det inte någon roll. Jag gör det för jag tycker det är kul & vill nå toppen.


 

- Vad är din dröm? Min dröm är att få bli artist eller simmare till 100%.

- Vad är verkligen din dröm? Tänk på saken och lev upp till det. Inget är omöjligt, bara om man tror på det.



 

 

-heidi

  

 

 

I'm just Young, Wild & Free.

Av Heidi - 24 juni 2012 22:50

Nu har jag inte skrivit på ett tag, men idag så har jag fortsatt på mitt städande. Mamma rensade ut sin gaderob som hon har här uppe och jag fick några kläder! (: Sen annars, sen sist jag skrev... Jo, jag har varit och fotat på stranden och lite här och var med Ida. Viggo va dessutom med en av gångerna. (:

 

Lite bilder:

 

      Jag som hoppar (:

 

        Viggo sprutar med vattenslangen xD

 

  Cånny på språng i vattnet ^.^

 




Lite skillnad på längden - Ida & Viggo ;)

 

  HHAHAHAAHAHA jag som gör en handvolt (stavning) ! cX

 

  Något rep i Lerbergets hamn o.o

 

 

Ida (:

 

     Ida hoppar cX

 

  Hahaha jag på stenarna då jaa xP

 

Stenar och musslor (:

 

        Ida ^^

 

 

Cånny på språng efter stenar (igen) xD

 

   Solnedgången §

 

    HAHAHA Viggo ! xD  

Ida & Jag (:

 

     Jag som hoppar c:

 

  Dålig fokus, men Cånny iallafall. (:

 

      Ida :D

 

 

Bryggan i solen §

 

Jaaaaaaaag ! :D *STOLT*

 

   

Minna blommor i min trädgård §

 

 

GRUPPFOTO!!! :D (minus Viggo -fotograf)

Från vänster: Cånny, Ida, Ebba, Pekka & Jag :D

 

 

Hihi, min hand c:

 

 

Jag som sitter på typ en trämur eller något o.o

 

LIKE A BAAWWS, VIGGO!!!

Från vänster: Cånny, Viggo, Pekka & Ebba. :D 

 

 

Pekka som sitter och fryser. stackare ._.

 

Ebba (:

 

   

 

Cånny på språng (igen x2) xD

(lite redigerad bild)

 

  Slutligen: Jag & Ida :D

(fin min man kan ha då...)

 

 

-heidi

Presentation


Jag tillbringar massvis med tid i varma & fuktiga simhallar, har lite svårt för det där med att vara tyst & normal. Pratar gör jag nästan på tok för mycket, men det kan ju alltid vara för mycket klor och vatten. Jag är lite av det FotoFreak också. EnJoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Prata med Datorn

Besöksstatistik

Kategorier

RSS

Lilla My


Ovido - Quiz & Flashcards