Lilla Myzan, ツ -heidiwinberg.

Alla inlägg under juli 2012

Av Heidi - 6 juli 2012 20:53

Wihoo, i natt så kommer mamma och pappa hem. Dom har varit på hundläger i Sala.

Kul att va ensam hemma, för sen kommer dom bara tjata om att jag ska städa mitt rum, men jag har ju saknat dom, så at det ska bli skönt när dom kommer hem osså, för då slipper jag städa här nere, lägga sakerna i diskmaskinen, passa upp på viggo osv! :D

Om att vara hemma ensam med min bror och en av hundarna så alla säger: Gud va gött att du har hela huset för dej själv! Ja, tre dagar: GÖTT!! Resten: njae..

men det ska bli skönt att dom kommer hem såklart!     

 

 

-heidi

 

 

Presentation


Jag tillbringar massvis med tid i varma & fuktiga simhallar, har lite svårt för det där med att vara tyst & normal. Pratar gör jag nästan på tok för mycket, men det kan ju alltid vara för mycket klor och vatten. Jag är lite av det FotoFreak också. EnJoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Prata med Datorn

Besöksstatistik

Kategorier

RSS

Lilla My


Ovido - Quiz & Flashcards