Lilla Myzan, ツ -heidiwinberg.

Alla inlägg under februari 2012

Av Heidi - 23 februari 2012 22:31

Asså imorn så är det lagkapps pass på morgonen!!

Asså konstigt nog så är jag AS TAGGAD av någon konstig anledning.

Det brukar jag inte va xd

Asså alla bara planera liksom; du komer imorn och du och du så bli det jätte kul xd

Hahahah! xd

Så jag och min kompis e typ as taggad, hahahahah! x'''D

Men måste lägga mej så godnatt, xd <3

Byye, <3

Av Heidi - 18 februari 2012 08:50

Jaha då var det sportlov :)

Jag ska inte göra något speciellt utom att plugga och träna xd

Men typ alla ska iväg eller resa bort... -.-

det vill jag med..! men men..


Men iallafall, nu ska jag snart ut i simhallen och träna kl. 10.00-12.00 :)

Jag var ju och tävla förra helgen så då var jag inte med på träningen men dom som var med,

sa att det är lagkappspass idag!!! :D

Dom sa att  Robin hade lovat det, WWiiiii :)

Det är as kul c;


Men vet inte mer var jag ska skriva men ja..

Byye så länge ;)

Av Heidi - 14 februari 2012 19:42

Glad alla hjärtans dag! <3

fast det suuuger... -.-

forever alone. xd


Jag tkr inte om denna dagen.

Såååå deprimerande.

8% mer folk tar livet av sej på alla hjärtans dag..

Asså det är ju då man liksom tänker hela tiden på att man är typ oälskad..

asså man tänker på att tänk om dom inte gillar mej.

men jaja...

Jag fick ju en tidning av mamma! :D

En guide genom Photshop Mac.

Btw, jag ska på fotokurs imorn! :D

Sen efter det ska jag gå med min komis som jag går där med till simträningen :)


Ses då :)

 

 
Av Heidi - 10 februari 2012 23:24

TAGGA UPG1 I FURULUND IMORN!


Jaha då ska man täva hela helgen! :D

Simma lördag:

100 m ryggsim & ----> 1500 m frisim <----

och simma söndag:

100 m frisim & 200 m medley.

Ett lycka till kanske? ;)


En JÄTTE HEMSK sak är att jag ska simma 1500 m frisim för första gången!

Det är ju 60 längder liksom!! OMG!

Jag kanske får tävla mot 2 andra tjejer från HSS som bara är *host* NÅGRA år äldre än mej..!

Den ena tjejen är 15 år (tror jag) och hon andra är 18 år!

Det är första gången för dom oxå men jag komer DÖÖÖÖÖÖÖ!!!!

men jaja...


Önska mej lycka till...! -.-

Av Heidi - 7 februari 2012 19:14

Hallå igen då :)


Jag har börjat på en ny novell nu. :D

Förhoppnings vis så kommer den upp på bloggen snart så fort jag är färdig :)

Vad den heter och handlar om får ni veta sen när den kmr ;)


Ha det göött, :)

Byye, <3

Av Heidi - 7 februari 2012 19:06

Hellu bluggen :)


Idag har det mestavarit som vanligt i skolan fast vi hade Engelska Grammatik prov idag.. -.-

Fett störigt men junde det mesta, men jag fick hjärnsläpp så kom inte på vad tidning heter på engelska XD

Jaja, en sak som var fel hittills. xP


Men sen idag så fick man reda på att min storebror*  har kört och krokat med sin lastbil..!! :'/

Min syster* sa det idag och jag bara: WHAT!!? NÄÄ!

Men det är så.. Jag blev jäätte orolig.. Hon sa att han va okej men blev jätte orolig ändå!!

Men men.. :/


Jaja, fortsätta vidare (efter 3 timmars pluggande) med läxorna.. -.-

Byye, blöööggen xd

Av Heidi - 6 februari 2012 09:30

Hej hej bloggen.

Nu sitter jag i datasalen och typ håller på att dööö av tråkighet!!

Så himla tradit..

Kanske inte så intresant xd

Jag har engelska och ska försöka skriva en "Scary Story".

Min kompis satt precis och läste och bah: "Men det finns ju inget som heter tradit, hehe xd" ;D

Jaja ses!

Kram <3


Av Heidi - 4 februari 2012 23:51

Hallå ja bloggen igen!


Idag var det ju somsagt Seriesim! :)

Jag simmade ju 100 m ryggsim och 50 m fjärilsim.

100 m ryggsim: 1.25.--

pers: ca 5,3 s.

50 m fjärilsim: 38.--

pers: ca 0,5 s.

Ganska nörjd med dagens resutat men kundigt blivit bättre :)

Men som min tränare sa; Du måste ju ha ngt att träna på när du kmr hem ;)


Jaja, Hejdå bloggen :) <3

Presentation


Jag tillbringar massvis med tid i varma & fuktiga simhallar, har lite svårt för det där med att vara tyst & normal. Pratar gör jag nästan på tok för mycket, men det kan ju alltid vara för mycket klor och vatten. Jag är lite av det FotoFreak också. EnJoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Prata med Datorn

Besöksstatistik

Kategorier

RSS

Lilla My


Ovido - Quiz & Flashcards