Lilla Myzan, ツ -heidiwinberg.

Alla inlägg under april 2012

Av Heidi - 17 april 2012 18:34

Ja, nu har jag varit väldigt dålig på att skriva ngt!

Men ska bättra mej. Asså det verkar ju inte direkt som att det är så många som besöker min blogg så egentligen så är det kanske inte så viktigt... Detta blir nog mer som en allmän/öppen dagbok! 

Men, men inget attt göra åt.


Byye,


-heidi

Av Heidi - 1 april 2012 12:09

Ja, idag så ska jag vara med Frida och sova över med henne och vi ska prova köra anden i flaskan (:

Jag och mamma pratade också om att rensa akvariet... -.-

Men det har inte blivit av ännu :ppPPpPpp


Får se senare vad mer som händer idag cX

Byye, (:


P.s

HA! blev inte så långt nu, men fortsätter jag så blir det det... xp


-heidi

Presentation


Jag tillbringar massvis med tid i varma & fuktiga simhallar, har lite svårt för det där med att vara tyst & normal. Pratar gör jag nästan på tok för mycket, men det kan ju alltid vara för mycket klor och vatten. Jag är lite av det FotoFreak också. EnJoy!

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Arkiv

Prata med Datorn

Besöksstatistik

Kategorier

RSS

Lilla My


Ovido - Quiz & Flashcards